دانلود آخرین نسخه های ژورنال Annual Review
هک,امنیت,اخبار,اطلاعات,بازی,گیم,game,پک,pack,ورزشی,sport,اسپورت,نرم_افزار, اپلیکیشن,دانلود,فایل, download,اخباربازی,اخبار بازی,سورس,برنامه نویسی,پک های آموزشی,آموزشی
تبلیغات
تدریس خصوصی زبان فرانسوی
تاریخ : 23 آذر 1396
نویسنده : مهدی سلیمانی

دانلود آخرین نسخه های ژورنال Annual Review

کتاب (ژورنال) Annual Review of Entomology و Annual Review of Phytopathology از مهمترین منابع تحقیقاتی برای دانشجویان، اساتید، محققین گیاهپزشکی در جهت نوشتن مقالات، پایان نامه، سمینار، تحقیق و... می باشد. هم اکنون فایل PDF این کتاب در اختیار شما دوستان قرار می گیرد. این مطلب توسط وب سایت حشرات از منظر گیاهپزشکی به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می گیرد و کپي برداري بدون ذکر منبع مجاز نمي باشد.

بنابه درخواست دوستان نسخه های 2018 ژورنال Annual Review of Entomology  و 2016 و 2017 ژورنال Annual Review of Phytopathology در سایت قرار گرفت.

لینک ژورنال (روی آیکن زیر کلیک کنید):

Annual Review of Entomology 2017

برای دانلود روی ادامه مطلب یا اینجا کلیک کنید


دوستان عزیز لینک های مربوط به دانلود تمامی کتابها تصحیح شده است و شما می توانید برای ورود به قسمت دانلود تمامی کتابهای حشره شناسی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به صفحه دانلود تمامی کتاب های حشره شناسی


 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این سایت برای پیشرفت و موفق بودن آینده سازان ایران و استفاده های بهینه برای عامه مردم تهیه شده است پس به خوبی از این مطالب استفاده لازم را ببرید.